Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
095 832 8802 098 055 4982 Відділ продажів
073 759 0007 Відділ продажів (Гурт)

Умови повернення та обміну

У нашому інтернет-магазині діє гарантія від виробника.

Терміни гарантійної експлуатації встановлюються виробниками окремо на різні групи товарів.

1. Обмін та повернення товару належної якості

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12) покупець може заявити про обмін товару належної якості на аналогічний (іншого розміру, забарвлення, форми) протягом 14 днів (без урахування дня покупки) або повернути його, отримавши повну вартість. Обов'язкові умови для обміну/повернення:


продукт не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості,

в наявності всі пломби, ярлики, фірмова упаковка та ін.,

є розрахунковий документ, чек.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:


протягом 14 днів придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості,

обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібної моделі у продаж, якщо це можливо здійснити протягом 2 місяців,

протягом 7 днів отримати назад гроші у розмірі вартості на момент покупки.

У разі спірних ситуацій щодо оцінки стану товару магазин вправі призначити проведення експертизи власним коштом. У разі, якщо сумніви продавця офіційно підтверджуються, клієнт відшкодовує вартість експертних послуг та втрачає право на повернення чи обмін товару.


Товари належної якості, що не підлягають обміну та поверненню


Згідно з переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, не підлягають поверненню та обміну товари належної якості з наступних категорій:


пухово-пухові вироби (подушки, наповнювачі)

постільна білизна

тюльові та мереживні полотна

плитні матеріали, металопрокат та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений клієнтом (панелі, кухонні поверхні, металеві бази).

Залишаючи за собою право відмови, Mylka може піти назустріч клієнту та обговорити в індивідуальному порядку повернення та обмін деяких категорій із цього переліку (крім предметів особистого користування із двох перших пунктів).


2. Обмін та повернення товару неналежної якості

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача» у разі виявлення протягом 14 днів (або протягом гарантійного строку) недоліків споживач має право вимагати:


пропорційного зменшення ціни,

безоплатного усунення недоліків,

відшкодування витрат на усунення дефекту,

заміни на такий самий товар або на аналогічний з наявних у продавця в наявності,

повернення товару та компенсації сплаченої за нього суми.

Якщо заміна неможлива, споживач має право на свій вибір визначити будь-який варіант відшкодування з вищезазначеного списку. При заміні товару на аналогічний, у разі зміни ціни, перерахунок вартості не провадиться.


Строки обміну/компенсації товару неналежної якості


Вимоги про безоплатне усунення недоліків або заміну неякісного товару повинні бути задоволені протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за домовленістю сторін.


За наявності асортименту заміна неякісного товару провадиться негайно, а за необхідності перевірки якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін.


У разі відсутності товару вимога про його заміну має бути задоволена у двомісячний строк з моменту подання заяви.

Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем

Для зв'язку з нашим гарантійним відділом можна зателефонувати з будь-якого із зазначених на сторінці контактів телефонів, де Вас переключать на потрібного фахівця, або написати на електронну пошту mylkaukraine@gmail.com

Якщо у Вас виникли рекламаційні випадки, необхідно надіслати на електронну адресу mylkaukraine@gmail.com: фото товару, фото пошкодженого елемента і інформацію з номером замовлення.

Всі повернення здійснюються тільки після узгодження з нашим менеджером!

Гарантія не поширюється у випадках:

- Присутні пошкодження та дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою.

- Виріб пошкоджено в результаті стихійних лих (природних явищ).

- Пошкодження, виникли внаслідок недбалого ставлення або некоректного використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив агресивного середовища, запиленості, механічне пошкодження та інше).

- Пошкодження, були викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного виробу.

- Використання комплектуючих, які не відповідають марці / артикулу товару.

Ви маєте право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:

- обміну або поверненню підлягає тільки новий товар

- товарний вигляд і упаковка продукту не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці

- товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості та інше

- товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні

- збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти

- збережені комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування

- пред'явлений товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині